fredag den 6. juli 2012

Betrukne knapper - med plantefarvet stof

Pyh - det har været en hård start på dette års vikingesæson på arbejdet. Så at få de mange plantefarvede ting lagt på bloggen har virkelig ikke været en 1. prioritet - beklager. Men idag har jeg fridag - velfortjent hvis jeg selv skal sige det, og jeg har besluttet at nu skal det altså være. Jeg sætter hermed knapper til salg her på bloggen, og man kan skrive og bestille på følgende mail - louise.schelde@gmail.com.
Det er med først til mølle príncip, og jeg skal gøre mit bedste for at få dem sendt hurtigt afsted.
Jeg har 5 forskellige størrelser, og der er ikke lige mange af alle knapper. De to største størrelser er med uldstof, og de tre mindste er med silkestof. Det er kun de største knapper som har metalbagside, de andre har plastik.

Jeg har medtaget lidt billeder til inspiration til brug af knapperne.


Nå, men til sagen.

Den største størrelse knap er 3,2 cm i diameter, og koster 20 kr. pr. stk. Der er 8 gule knapper, 3 grønne knapper, 4 højrøde knapper, 4 mørkerøde knapper, og 5 blå knapper, samt 5 hvide (se næste billede).

Næststørste størrelse knap er 2,8 cm i diameter, og koster 17 kr. pr. stk. Der er 5 hvide knapper, 5 grønne knapper, 5 højrøde knapper, 5 mørkerøde knapper, og 5 blå knapper.

Mellemste knapstørrelse er 2,2 cm i diameter, og koster 15. kr. pr. stk. Der er 5 af hver af alle farverne.

Den næstmindste størrelse knap er 1,7 cm i diameter, og de koster 8 kr. pr. stk. Der er 5 lysegrønne knapper, 20 klar grønne knapper, 8 grønne knapper med effekt, 5 karrygule knapper, 8 lyserøde knapper, 10 orange knapper, 5 mørkerøde knapper, 5 lysebrune knapper, 10 mørkebrune knapper.

De mindste knapper er 1,3 cm i diameter, og koster 5 kr. stk. Der er mange af alle farver.

Det var alle de knapper jeg pt. har liggende. Skulle jeg løbe tør for nogle af farverne, har jeg mulighed for at få lavet flere.

2 kommentarer:

  1. De er lækre og var meget fristet den anden dag, men jeg har ikke lige noget, der mangler en knap. Øv. Jeg nøjes med at gramse noget af alt det garn, jeg købte, i stedet :)

    SvarSlet
  2. Hej "Oleise" min kære kusine :-) SUPER lækre knapper... føler mig fristet. måske man skulle sy en pude eller to!? Håber ikke du har så travlt med arbejde at du ikke har tid at holde lidt i hånd med Mikkel af og til :-) Ha en dejlig sommer. Knus AM

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...