mandag den 3. december 2012

En superkvinde til Laurine

Vi bliver så utrolig begravet med søde, bløde, betænksomme, sjove og skønne ting til Laurine. Det er ret så fantastisk med disse pakker og blomster, og vi har fået pakker tilsendt af både venner og familie. Jeg bliver helt utrolig rørt hver gang, og jeg må indrømme, at jeg stadig er under stor indflydelse af hormoner, idet jeg fælder en del tårer, når jeg læser de søde kort og breve, som ligger ved gaverne.

I weekenden kom der en pakke fra min kære veninde, Asli. Det var Mikkel som pakkede op hjemme, og han fortalte glad i telefonen at der var kommer den fineste hæklede dukke til Laurine. Dagen efter kom hun med til hospitalet - og bare ved at se dukken kom der tårer frem!


Asli havde lavet den skønneste superhelt, som kan hjælpe Mikkel og jeg med at passe på Laurine. Den lille veninde sidder nu i kuvøsen, og holder øje, også selv om hun sover. Hun har den fineste kappe, hvor der bagpå er broderet Laurines navn.

Kæreste Asli - tusind, tusind tak! Jeg er helt vild med den lille figur, og har næsten ikke ord for, hvor rørt jeg blev over betænksomheden. Hun kommer til at følge Laurine i mange år frem - det er jeg sikker!

8 kommentarer:

  1. Godt Laurine har en superheltinde der passer på hende mens hun vokser sig stor og stærk. :)

    Jeg kan godt forstå du bliver rørt over den meget fine gave fra Asli.

    SvarSlet
  2. Jeg sidder altså også og bliver rørt. Og jeg har ikke født, så jeg har ingen anden undskyldning, end at jeg er en big softie! :-) Ej, jeg er rigtig glad for, at I blev glade for den :-)

    SvarSlet
  3. De er så seje de superhelte, som Asli laver... Du tror måske at Superhelten sover... men det gør den ikke. Den er godt klar over at den skal holde et vågent øje med Laurine. og med den fart Laurine har på livet - så skal superhelten passe på, at Laurine ikke lige nupper kappen og tager sige en flyvetur ud i verden.

    SvarSlet
  4. Den er simpelthen bare alt alt for fin!!! Sødeste Asli altså!!

    SvarSlet
  5. Sikke en fantastisk superheltinde! Jeg bliver også helt rørt ;)

    SvarSlet
  6. Jeg får altså også tårer i øjnene, selv uden hormoner :')
    Det er bare fantastisk. Seje Louise, Seje Asli og Seje Laurine!

    SvarSlet
  7. Hej Louise
    Selvom jeg ikke kender dig personligt, men kun via din fine blog, så får jeg altså lyst til at skrive til dig. Hvor er jeres lille pige dog fin og så perfekt, selvom hun er så lille. Jeg kan godt forstå I blev glade for superhelten.
    Ønsker jer en glædelig jul.
    De bedste hilsner Dorte

    SvarSlet
  8. Den er SÅ fin!!! Og selvfølgelig skal sådan en lille super-pige være venner med en super-heltinde. Naturligvis :-) :-) Kan forstå på Mor at de er så heldige at få lov at se hende idag - det glædede de sig begge meget til. (og kaffe med Moren og Faren i gågaden osse.... hygge :-) ) Knus AM

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...